
01.
Kompleksowa organizacja i koordynacja ślubu oraz wesela
Najlepsze rozwiązanie, jeśli jeszcze niczego nie zaczęliście organizować. Już po pierwszym spotkaniu wyklaruje się Wam zarys i wizja Waszego wesela.
Mogę się zająć Waszym dniem od A do Z. Od znalezienia miejsca na wesele, poszukiwania usługodawców, poprzez dobór papeterii, wybór menu, zamówienie tortu, przymiarki sukni ślubnej aż do koordynacji dnia ślubu i wesela. No cóż, musimy poczuć do siebie miętę, żeby nam się dobrze pracowało przez ten cały czas!
Co mogę dla Was zrobić:
- Stworzenie harmonogramu przygotowań
- Kalkulacja i stała aktualizacja budżetu
- Projekt wizualny dnia ślubu
- Typowanie lokalizacji
- Negocjacje
- Organizacja transportu i noclegu dla gości
- Pomoc w zebraniu niezbędnej dokumentacji
- Dobór usługodawców – muzyka, video, fotografia, barmani, słodki stół, tort
- Dekoracja i florystyka – zerknij na punkt 04.
- Koordynacja ślubu i wesela według scenariusza
- Rozliczenia z usługodawcami i z obiektem
To tylko niektóre z zadań, które możecie mi zlecić 🙂
02.
Częściowa organizacja i koordynacja ślubu oraz wesela
W tym przypadku zakres moich działań jest uzależniony od poczynionych już przez Was przygotowań. Mogę przejąć od Was organizację w tym miejscu, gdzie skończyliście.
Zawsze jednak w moim zakresie znajdziecie:
- stworzenie harmonogramu przygotowań
- stworzenie budżetu i stała jego aktualizacja
- znalezienie brakujących usługodawców
- stworzenie scenariusza dnia ślubu
- koordynacja dnia ślubu
- rozliczenia z podwykonawcami


03.
Koordynacja dnia ślubu i/lub poprawin
Jeśli jesteście już bardzo blisko dnia ślubu i zarezerwowaliście już wszystkich usługodawców i atrakcje, ale jednak macie z tyłu głowy myśl, że nie dacie rady wszystkiego ogarnąć – to się Wam nie dziwię! Przychodzę wtedy z pomocą jak superbohaterka 🙂
Co znajduje się w zakresie koordynacji:
- stworzenie scenariusza dnia ślubu i wesela, czasem poprawin, czasem kolacji próbnej
- nadzór nad przebiegiem przygotowań, ceremonii i zabawy weselnej od rana, zazwyczaj gdzieś do 2.00
- opieka nad Waszymi gośćmi weselnymi jak swoją rodziną
- ostateczne rozliczenia z podwykonawcami
- rozwiązywanie bieżących problemów (np. wjeżdżająca szambiarka na salę chwilę przed Waszym przyjazdem, problem z przyjęciem tortu przez salę, na innym zdejmowanie rac z tortu – kto wie, ten wie…)
04.
Florystyka i dekoracja dnia ślubu
Specjalnie dla moich Par przeszłam szkolenie florystyczne u najlepszej Mileny z Warsaw Flowers. Mogę dla Was zrobić zarówno eleganckie jak i rustykalne dekoracje, jednak najbardziej lubuję się w połączeniu wielu kolorów i stylu ogrodowego 😉
Co mogę dla Was zrobić:
- florystyka osobista – bukiety, korsaże, wianki, butonierki
- dekoracja kościoła
- dekoracja sali – kompozycje na stołach, na stole Pary Młodej, ścianka za Młodymi, dodatkowe dekoracje
- flowerboxy dla rodziców i dziadków
- wszelkie wypożyczenia i dodatki (obrusy, serwety, świeczniki, stelaże itd)
- jeśli potrzeba zajmę się również papeterią
- nie, nie zrobię wszystkiego sama jednocześnie koordynując – od tego ma się ekipę! 😀


Jak wyglądają etapy współpracy?
01.
Pierwszy kontakt, napisz lub zadzwoń z pytaniem, czy Wasz termin mam dostępny. Możecie od razu zawrzeć w mailu takie informacje jak:
-budżet
-wstępna ilość gości
-miejsce ślubu, wesela, Waszego zamieszkania
-Wasze oczekiwania wobec mnie – czyli czemu właściwie mnie potrzebujecie 😉
Jeśli nie macie jeszcze terminu, po prostu umówcie się ze mną na spotkanie. Jak pogadamy to sprawdzimy też, czy nadajemy na tych samych falach, mamy wspólny vibe – bez tego nie damy rady 🙂
tel. – 530-761-680
e-mail – basia@weselebezspiny.pl
02.
Pierwsze spotkanie, na które umawiamy się na żywo lub online. Zadaję Wam mnóstwo pytań, dzięki którym wyklaruje się wizja Waszego ślubu, ilość i rodzaj zadań, które miałabym dla Was wykonać. Wypytuję o Wasze priorytety, aspekty wizualne, wyobrażenia, ewentualne problemy do rozwiązania na naszej drodze.
03.
Przygotowanie wyceny. U mnie nie ma opcji pakietowych, każde zlecenie jest traktowane przeze mnie indywidualnie, kwotę dostosowuję do ilości powierzonych zadań, przez odległość ode mnie, Wasz budżet, ilość gości i wiele innych czynników. Dzięki temu płacicie tylko za to, czego naprawdę potrzebujecie. W każdej chwili możecie oczywiście „dobrać” dodatkowe zadania 🙂
04.
Podpisanie umowy. Jeśli wycena Was satysfakcjonuje, przygotowuję dla Was umowę, sprawdzacie, czy wszystko się zgadza, podpisujemy ją i w ciągu tygodnia przygotowuję harmonogram prac i wstępny arkusz ślubny (budżet, lista gości, zadania – wszystko w jednym miejscu).
05.
Organizacja i koordynacja. Moją pracę kończę po weselu, gdy spotykamy się, by omówić jak poszła nasza współpraca, zbieram feedback i wspólnie czekamy na zdjęcia i film!
Gdzie działam?
Mieszkam w Białobrzegach (okolice Radomia), jednak jestem w stanie dojechać praktycznie w każde miejsce w województwach mazowieckim, łódzkim, świętokrzyskim i nawet dalej 🙂
Nie lubię ograniczeń!
